Sunday 30 November 2014

Sahabatku yang super-2005 hingga kini dan selama-lamanya....

Aku mempunyai seorang sahabat yang super dalam hidupku.  Dia biasa-biasa sahaja, bersederhana, bersahaja tetapi memiliki 'sesuatu' yang membuat aku mengingati dan mengenangnya. Pertama kali aku bertegur sapa dengannya semasa aku datang untuk menghadiri mesyuarat staf buat pertama kali di sekolah kedua tempat aku bertugas-SMK Lake. Dia sahabat yang super bagiku kerana hatinya sangat mulia dan baik. Selebihnya biarlah menjadi rahsia aku. Anaknya bernama Naily Atia memanggil aku dengan gelaran Mak Ara. Tiga beranak ini selalu kelihatan bersama-sama ke mana sahaja, memaknakan mereka sehati sejiwa dulu, kini, sekarang dan selama-lamanya...inilah dia sahabatku itu... Amy...
Wow...inilah dia sahabatku bersama-sama anak dan kekasih hatinya-semoga berbahagia sehingga hujung hayat.

Naily Atia yang cute-semoga berjaya dalam hidup

No comments:

Post a Comment