Thursday 19 February 2015

Aku dan Siapa??


 Aku dan siapa merupakan entry aku dan kawan-kawan, yang sudah puluhan tahun tak ditemui dan juga aku dengan kawan-kawan yang baru dikenali. Layan..siapakah mereka?

Aku dan Sania Walbani...kawan sekolah menengah dan di UM masa degree-seorang cikgu.

Aku dan Liza Amin..kawan di UM-masa degree, sekarang
pensyarah/tutor Bhs Iban di FBL UM

AKU DAN Nurma Abd Karim-pensyarah di UIA

Aku dan Dr Tengku Intan Marlina-pensyarah di APM UM

AKu dan Siti Kholijah-cikgu

Aku dan Rohaizat-cikgu buat Phd di UKM

Aku dan Puteh Raihan-Phd di APM UM

Aku dan Angah Linda-pegawai DBP buat Phd di UKM

Aku dan Bibi Maleheh-Iran mari, buat Master APM UM

Aku dan Marziah-orang penting di Main Library UM

Aku dan Haniza-pensyarah di USM, buat Phd di APM UM

Aku dan Lady Zuely-pensyarah IPGIPTAR-Phd di UKM

Aku dan Datin Arina-pensyarah di UIA

No comments:

Post a Comment