Friday 1 January 2016

1 Januari 2016-Aku Di Sini Menghitung Hari

Foto-foto bunga rose ini adalah dari FB Sania Walchee. Ros sangat
... mendamaikan...
.menenangkan...
....mententeramkan..
..menghalusi..
......mengharmoni...
...mengilusi...
......mengekspresi...












kuning berseri-kekuatan
dan semangat yang membara-
menghidupkan hidup








Putih berseri lambang
kesucian hati...ingat hari2
 yang pasti dinanti2.



Tahun sudah berganti...
aku masih di sini
aku masih menghitung hari
aku masih mengintai
aku masih meniti hari-hari
aku masih mencari-cari
aku masih bertanya diri
aku masih memikir
aku masih mencuba
aku masih melawan
aku masih akur




aku masih di sini
aku mencari dia
aku mengingati dia
aku sedih mengingati dia
aku senyum mengingati dia
aku tahu dia ada
aku tahu dia wujud
aku tahu wujudnya ada bagai tiada 



aku tahu tak kan dapat kugapai......
aku tahu biar hanya mimpi.......
aku tahu biar hanya ilusi......
aku mahu memijak realiti........



aku sedar
aku sedar aku mungkin bermimpi
aku sedar jauhnya raeliti
aku sedar hidup itu realiti
aku sedar hidup itu pahit
aku sedar hidup itu ombak
aku sedar hidup itu lukisan
aku sedar hidup itu duka
aku sedar pelangi itu indah
aku sedar kasih itu jauh
aku sedar sayang itu jauh
aku sedar cinta itu jauh
aku harus pergi............







aku harus kuat
aku harus tabah
aku harus  cekal
aku harus melawan sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
aku harus bertarung dengan tangis
aku harus membenci sedih
aku harus sediaaa
aku harus mengharungi hidup
AKU INSAFFFF ALLAH ADA DEKATKU
TERIMA KASIH YA ALLAH....ATAS LIMPAH KURNIAMU, KUSYUKURI












aku...
hanya aku tahu...
tak siapa tahu...
apa yang aku tahu..
tahu?
Sekiannnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment